din 64649 impresii au apreciat Comentarii postate de turistii Direct Booking




6.3/10
Hotel Apollo Spa Resort, Nisipurile De Aur

marian mogosila, grup de prieteni, 17.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

camera mare spatioasa,curat,personal si la receptie si la curatenie f.amabil

baia f.veche,apa pica de la vasul de wc dar remediata in scurt timp,in timpul noptii de vineri spre simbata la ora 3;20 am fost treziti de inundatie in pat de la stingatorul de incendiu din tavan.Am fost la receptie si mi au trimis un baiat care a incercat sa opreasca apa dar pina la 7;00dim.tot a picat.S-a rezolvat a 2-a zi dar nici-un semn de scuze sau altceva.

Curatenie: 8, Confort: 7, Amplasare: 4, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 5, Pret: 4

Impresie despre Nisipurile De Aur
plaja cu multe muste si multa mizerie


8/10
Ramada Hotel Suites Kusadasi, Kusadasi

Adrian , , 17.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

ok

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 8

3.4/10
Dosinia Luxury Resort, Kemer

Mihaela, grup de prieteni, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Nu am fost mulțumiți de check-in, de informațiile necesare, de angajați care erau numai să le dai bani. Accesul la sauna a fost posibil în ultima zi de ședere.

Curatenie: 3, Confort: 3, Amplasare: 5, Servicii: 3, Personal: 3, Mancare: 3, Pret: 4

Impresie despre Kemer
O stațiune frumoasa.


8.6/10
Hotel Tiara Beach, Sunny Beach

Florin, , 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

ok

piscina interioara nu e incalzita

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 8, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 9

Impresie despre Sunny Beach
oras foarte frumos


8.9/10
Hotel Koral, Sf. Constantin Si Elena

Sorinel , , 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

bine,din toate punctele de vedere...

nu am

Curatenie: 9, Confort: 8, Amplasare: 9, Servicii: 8, Personal: 8, Mancare: 10, Pret: 10

7.3/10
Azalia Beach Hotel Balneo SPA, Sf. Constantin Si Elena

Anca , grup de prieteni, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

S-a scumpit mult iar serviciile au scăzut mult in calitate. Păcat. am fost ani la rand la acest hotel și in fiecare an a scăzut calitatea serviciilor.

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 8, Pret: 8

Impresie despre Sf. Constantin Si Elena
Stațiunea este foarte frumoasă si beneficiaza de izvoare termale, s-au construit multe hoteluri noi.


9.1/10
Sunrise Garden Beach Resort, Hurghada

G, familie cu copii mici, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

personal foarte empatic, curatenie exterioara, gradini foarte ingrijite si frumoase

mobila veche in camera, cada in loc de dus

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 8, Pret: 9

10/10
Hotel Sol Nessebar Palace, Nessebar

BogdanJ, familie cu copii mici, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Super fain, totul la superlativ : De la locatie Hotelul chiar este de 5 stele, ai toate facilitatile de la piscine exterioare cu tobogane pentru copii si adulti la sezlonguri suficiente, piscina interioara super faina.zone de joaca pentru copii de toate varstele atat in interior cat si in exterior, plaja privata cu sezlonguro si nisip super fain. Baruri peste tot si la orice ora fara sa fie aglomerate.mancare de calitate si care sa intruneasca toate criteriile si pretentiile. personal super prietenos si profesional.totul aranjat la linie si curatat temeinic gradinile super frumoase.

Nu am gasit vreo impresie negativa , poate doar faptul ca nu am putut sta mai.mult

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

8.7/10
Hotel Admiral, Nisipurile De Aur

Viorica, cuplu, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Locatia este foarte frumoasa, serviciile sunt pe masura.

M-a dezamagit faptul ca pentru o capsula de cafeadin camera se pretindea 5 leva, sau pentru un ceai 2 leva. Consider ca pentru servicii ultra all inclusiv, e un minus. In ceea ce priveste mancarea, este loc de mai bine. Mancarea este cam fara gust si variante putine. Bauturile premium erau contracost. acele suplimente intre mese erau practic produsele de patiserie de la mic dejun si pranz.

Curatenie: 8, Confort: 10, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 8

10/10
HOTEL URANUS, Eforie Nord

Madalina, , 16.05.2024

superb

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

8.3/10
Sol Azur Beach Congres Hotel, Statiunea Hammamet

Cosmin, cuplu, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Lipsa animației.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 10

8.3/10
Sol Azur Beach Congres Hotel, Statiunea Hammamet

Cosmin, cuplu, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Lipsa animației.

Curatenie: 8, Confort: 8, Amplasare: 10, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 10

8.9/10
Kustur Club Holiday Village, Kusadasi

Bogdan B., , 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Locația este superbă. Complexul hotelier este amplasat intr-o pădure de pini și este amenajat peisagistic impecabil. O plăcere să te plimbi pe alei.

in baie, miros persistent de canalizare. Mancarea, din păcate, este in totalitate din bucătăria turcească. Nu există alternativă, aproape zilnic fiind aceeași mancare in mare parte.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 8, Personal: 10, Mancare: 7, Pret: 8

Impresie despre Kusadasi
Kușadasi este la o distanță de 2 minute de mers cu mașina și este un oraș turistic.


9.9/10
Hotel Kaliakra, Albena

Mariana, , 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Superb!

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

3/10
Azalia Beach Hotel Balneo SPA, Sf. Constantin Si Elena

SVR, , 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Din 6 zile, 2 nu au facut curat, 2 a trebuit sa cerem un prosop, o hartie igienica si sa adune gunoiul. Halate si prosoape de baie ne-au dat doar daca am cerut. Halatele erau rupte si foarte uzate. Mancare refolosita, uneori uscata si prost gatita.

Curatenie: 2, Confort: 4, Amplasare: 5, Servicii: 1, Personal: 4, Mancare: 3, Pret: 2

10/10
Tropitel Sahl Hasheesh Hotel, Sahl Hasheesh

Tincuta, cuplu, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

curateni,personalul foarte amabil,mancarea diversificata si bine preparata,totul la superlativ.

plaja cu pietre.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

7/10
Oz Hotels Sui Resort, Alanya

Ioana, familie cu copii mici, 16.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

arhitectura deosebita, camerele frumoase. Camerele economice sunt, din cate am inteles, cele sub nivelul receptiei, iar cele mai scumpe, cu vedere la piscina, nu au vedere la mare, decat daca sunt la etaj superior, (de la etajul 4 nu se vede marea). In schimb cele standard au majoritatea vedere catre mare. atentie insa... vederea este si catre amfiteatru, unde au loc spectacolele seara, deci daca vreti sa dormiti devreme, tineti cont de faptul ca izolarea fonica nu este punctul forte al camerelor, asa ca analizati plusuri si minusuri si decideti ce tip de camera vi se potriveste. Daca nu sunteti vegani, pastele de la restaurantul de langa locul de joaca sunt decente (verificati inainte, in 2 seri au turnat chilli cu lopata pe ele), precum si unele supe-creme din restaurantul principal (de linte, de ardei capia, de ciuperci, supa anatoliana), gratarul de pui si peste, pizza, pide (nu toate), cateva salate, baclavalele si cheese cake-ul sunt OK-ish. Echipa de animatie este OK, ceva Darts langa piscina la pranz, seara mini disco (2-3 cantecele) si apoi program pentru adulti. am avut o seara de Karaoke, o seara cu dansuri africane, o seara turceasca, o seara Michael Jackson... nu va asteptati la ceva deosebit, important este sa nu analizezi prea mult si sa te bucuri de vacanta, chiar daca realizezi ca totul este pe low budget: mancare, bautura, entertainment si stii deja ca nu mai revii vreodata la acest hotel. Pentru plaja exista microbuz, dar la dus nu faci mai mult de 5-6 minute pe jos, fiind mai mult la vale. La intoarcere nu este chiar o placere, fiindca imediat langa plaja se urca o panta foarte abrupta. Noua ne-a luat 10-11 minute in pas lejer sa ne intoarcem la hotel. Plaja e OK, nisip cu pietricele, apa se adanceste destul de repede, nu abrupt, dar nu poti lasa copiii la mal nesupravegheati sa se joace. Una din zanele mele (10 ani) a fost pur si simplu trasa de pe mal de curentii puternici dintr-un val, in timp ce cauta scoci, desi apa ii venea sub genunchi. Nu s-a speriat foarte tare, dar a fost tavalita zdravan. Sezlongurile sunt bune, nu cele din plastic ieftin. Nu au umbrele, cu copertine de soare, ceea ce, din punctul meu de vedere, este un plus. Beach barul este dragut amenajat, cu zone de fumatori/ nefumatori.

IN PRIMUL RaND In primul rand, in al doilea, al treilea si al n-lea rand: mancarea este o gluma proasta... dar proasta rau de tot! Citisem ca hotelul este inaugurat in 2016, deci nu putea fi CaZUt, pozele aratau niste camere dragute, luminoase, apoi am citit recenzii pe google ca mancarea ar fi delicioasa si diversificata... si uite asa am ales hotelul! M-am tot intrebat, timp de o saptamana, oare ce mananca oamenii respectivi la ei acasa, de au afirmat ca mancarea este delicioasa. Singurele acceptabile erau salatele, pizza, pastele si puiul la gratar, deci recomand hotelul vegetarienilor, celor la dieta, dar si amatorilor de fast food low cost (cartofi prajiti congelati, burgeri congelati, snitele si nuggets congelate de pseudo-pui). Coada permanenta pentru felul principal, tupeul imens al turistilor rusi, care nu asteptau, ci pur si simplu se bagau in fata, aceleasi doua feluri cu carne: tocanita de pui si tocanita de inima de vita... 6 zile din 7 (intr-una din seri am avut mancare cu specific turcesc)... aceasta este tabloul realitatii din restaurantul principal al hotelului! La inceput nu pricepeam de ce se inghesuia lumea la ORa DE DESCHIDERE a REStaURaNtULUI, ulterior am inteles. La inceput se aducea cate ceva ieftin, dar acceptabil, dar niciodata nu se facea refill, ci se inlocuia cu ceva si mai ieftin si, evident... si mai prost (de exemplu: primul GN era cu tocanita de vita, atat, primul! Urmatoarele care se aduceau erau cu inima de vita). POVEStEa MaCaRONULUI Intr-o zi copiii au vrut inghetata, asa ca am intrat in cofetarie fix la ora deschiderii, buluceala mare... adusesera macarons!!!! (URaaaa, macarons... evident niste pseudo macarons, ca doar nu din cele autentice, care costa o bucata cat bugetul alocat de ei pentru o persoana pentru o zi intreaga, cu tot cu bauturi). Experienta a fost bizara, m-am bucurat ca am prins cate un macaron pentru copii, dar m-a intristat dezamagirea celor mici din coada, din spatele nostru, care... nexam macarons, fiindca desi tipa care servea a dat cate un macaron de persoana... cum putea sa imparta 30 de macarons la un hotel intregs! POVEStEa CaRtOFULUI COPt SaU... DatI CatE UN SFERt, Sa aJUNGa La tOata LUMEa!!! De la ora 16 la 17 serveau cartofi copti. Intr-una din zile la ora 16.40 cand am ajuns noi... ni s-a spus ca FINISH. asa ca a doua zi la 16 fara 10 stateam la panda! :))) Copiii s-au asezat regulamentar la coada, doar ca atunci cand le-a venit randul, din 3 portii cerute, au primit una! Mi-am amintit brusc de anii comunismului: dati cate una, sa ajunga la toata lumea!!!... asta daca glumim, dar este INaDMISIBIL, daca e sa fim seriosi. Iar portia era reprezentata de un sfert de cartof! Bine, bine, n-aveti macarons... dar nici cartofi nu avetisss Exemple ar fi multe... nu stii daca sa razi sau sa plangi... sa te lauzi ca ai prins ceva mai acatarii de mancare, asa cum am auzit la unii turisti care se laudau catre altii ca ei au prins cateva feliute de somon fume... cum am spus de la inceput, mancarea este o gluma proasta, as putea scrie o nuvela intreaga, inclusiv despre experienta cinei a la carte, unde trebuie sa faci rezervare in ziua cazarii, fiindca altfel nu mai ai nicio sansa, e fully booked. POVEStEa CINEI a La CaRtE Copiii erau in culmea fericirii ca vor manca humus, supa de linte si adana kebab, (meniul era prestabilit si afisat pe un a4, pe biroul celor de la Guest Relations, unde faceai rezervarea). Surpriza emisiunii: acesta este meniul pentru adulti! Desi nu este mentionat nicaieri, copiii primesc un fast food ieftin, imi pare rau ca nu pot atasa poza: cartofi prajiti congelati, un snitel congelat de pui cu aspect de falafel (pe care il au si in restaurantul principal si pe care il incercasem cu cateva zile in urma... nu pot descrie ce gust avea, nu il pot asemana cu nimic cunoscut) si niste spaghete fierte, reci si evident tari, daca bagai furculita in ele ridicai tot snopul... cu un plic de ketchup langa. Sa radems Sa plangems Cum sa oferi copiilor, fara alta alternativa, o asemenea aberatie de mancares am avut impresia, (dupa o saptamana in care am auzit de zeci de ori: Mami, poate in seara asta mancam altceva, nu tot paste, pizza si salata), ca asta era metoda lor de a afla cat de departe pot intinde coarda! Fast food a la carte! De la noi plecati cu kilograme in plus, nu fiindca este delicioasa mancarea si nu va puteti opri din mancat, ci fiindca va dam junk food cat cuprinde! In special copiilor! aperitivul, bun la gust, era pentru o singura persoana (pentru mine, adultul). Cum sa mananci cu copiii uitandu-se la tines l-am lasat, evident, copiilor (o lingura de humus, o lingura de iaurt, o lingura de vinete si inca o lingura de ceva amestec de ardei cu rodie, imi scapa cum se numeste). apoi au adus supa de linte, tot una singura, cat o ceasca de cafea, FINE DINING si alta nu,... au impartit-o copiii. a fost buna. Dupa ce am vazut ce au primit la felul principal nu am mai asteptat adana, ci ne-am ridicat si am plecat ca sa mai prindem ceva la restautantul micut de langa piscina. Eu nu mancasem nimic, copiii mancasera aperitivul si supa mea... si 3 cartofi prajiti... POVEStEa aeRULUI CONDItIONat In prima zi am constatat ca aC nu functioneaza in camera si am anuntat receptia. Nu au trimis pe nimeni sa rezolve problema, desi am telefonat si am mers la receptie de mai multe ori.. repetau la nesfarsit, ca o moara stricata, ca aerul conditionat nu are nimic si ca e vina mea ca nu inchid bine usa de la balcon (le-am zis de fiecare data ca usa este inchisa)... Spre seara, dupa multe insistente, tipul de la Guest Relations a rezolvat si a venit in sfarsit cineva care a reparat aerul conditionat (dupa aprox. 5 ore de cand am semnalat problema prima data). Era, intr-adevar stricat... S-a rezolvat dupa ce tipul de la tehnic a modificat setarile din unitatea de control de pe perete, uitandu-se la niste instructiuni in telefon. POVEStEa SCURGERII DE La DUS Scurgerea de la dus nu functiona corespunzator si apa ramanea in zona dusului, apoi se scurgea usor inspre restul baii, fiindca siliconul nu mai etansa corespunzator. Pentru rezolvarea acestei probleme o zi intreaga nu am putut folosi baia, fiindca instalatorul care a desfundat scurgerea (de la ora 15 la 16 a tot mesterit in baie) a lasat in urma un dezastru (apa murdara peste tot in baie, cu ceva resturi de prin scurgere si urme negre de la pantofii lui) si 3 chestii pe care le scosese din scurgere, o bucata de teava, sita metalica si inca ceva... nu ma pricep, erau niste piese care trebuiau montate la loc si multa mizerie si apa pe jos. La plecare a zis ca vine imediat cineva sa termine de pus totul la loc si sa faca curat. Dupa o ora in care nu a venit nimeni, am sunat la receptie si mi s-a zis ca vor trimite pe cineva. Dupa inca o ora am plecat din camera, era clar ca nu vine nimeni... si m-am dus la tipul de la Guest Relations, care la randul lui a spus ca trimite pe cineva... se facuse deja ora 19. am plecat la masa, apoi la spectacol... am revenit in camera la ora 22.30. Nu venise nimeni! abia la 23.00, dupa a nu stiu cata solicitare, a venit, in sfarsit, cineva, a facut curat, a pus piesele alea la locul lor si am putut folosi baia. FURNICUta, HaRNICUta a doua zi am luat legatura cu managera hotelului, care s-a dovedit a fi aceeasi persoana care cu o zi inainte era la biroul de Guest Relations, prima persoana careia ma adresasem referitor la scurgerea de la dus si care m-a trimis la plimbare, ca nu e problema ei, ci a receptiei. LOOOOOL. Dupa ce a vazut pozele cu felul in care a fost lasata baia dupa reparatii, a devenit brusc amabila si chiar a insistat sa ne schimbe camera, mai ales din cauza mirosului pregnant de silicon de care ii spusesem. Intr-o prima faza receptia ne-a oferit o camera cu vedere catre piscina si un mini mall, pe care am refuzat-o, preferand mirosul de silicon din camera noastra, din care vedeam marea si unde in momentul respectiv totul era functional. Dar managera a insistat si atunci receptia ne-a oferit o camera pe colt, cu holul si balconul mai mari (5109), pe care am acceptat-o, mai mult de jena, fiindca managera voia sa fie draguta si sa ne faca un upgrade la camera... desi nu mi-a fost usor sa fac singura mutarea dintr-o camera in alta (impacheteaza, despacheteaza)... camera care, dupa tot efortul mutarii... am constatat ca ERa PLINa DE FURNICI!!! (eu verificasem aC-ul si scurgerea din baie inainte sa accept camera, lol, dupa lighioane recunosc ca nu m-am uitat). Erau furnici in baie, in camera si pe balcon... erau peste tot! Mi-a fost mai sila sa ma duc sa le spun de INCa O problema, decat de furnicile cu care imparteam camera. asa ca la plecare am avut grija sa scutur toate hainele inainte de a le pune in valize, ca sa nu relocam furnicile in Romania. Iar de minibarul care trosnea... nici vorba sa mai zic ceva... doar ca ne mai speria uneori, in miez de noapte, cand in linistea din camera trosnea de ziceai ca se rupe in doua... POVEStEa PILOtEI SI a CEaRCEaFULUI ah, sa nu uit, a mai fost si epopeea cearceafurilor de pilota... Cum sa ceri cearceafuri de pilota cand nimeni nu intelege englezas Prin semne, evident... Doar ca semnele nu au fost clare, asa ca am primit cearceafuri de pat... abia a doua zi, tot prin semne, a inteles cineva si a adus cearceafuri pentru pilote, cearceafuri pe care ei nu le considera necesare... DUIU SPIC INGLISCHs Este foarte greu sa comunici fiindca majoritatea nu stie o iota de engleza. la un moment dat m-am gandit ca poate se prefac ca nu inteleg, ca sa deschizi portofelul, dar apoi am alungat acest gand. Chiar nu inteleg engleza. Nici germana. Doar limba turca. Cei care inteleg si vorbesc engleza o fac la nivel basic... de multe ori SE FaC Ca INtELEG, DESI NU PRICEP MaI NIMIC si prin urmare nu au cum sa rezolve o problema pe care nu au inteles-o, desi dau din cap ca Da, Da, au inteles... ca exemplu, eu am explicat foarte clar ca e o problema la scurgerea din dus, care este infundata, iar ei au trimis instalatorul cu un tub de silicon. adica siliconul desfunda tevilessss Vino cu sarpele, desfunda teava si apoi pune si silicon sa sigilezi dusul... ma rog... pentru ca nu a venit de la bun inceput cu tot ce trebuie, a durat cu un sfert de ora mai mult... a plecat, s-a intors... Daca nu vorbiti limba turca si va ganditi sa comunicati in engleza, RECOMaND Sa VORBItI RaR, in propozitii simple, subiect si predicat, atat. Si sa gesticulati mult, ca la jocul de mima, fiindca acolo e cheia comunicarii... prin semne te faci inteles! am vrut sa folosesc google translate pe telefon, dar nu au rabdare, iti zic ca au inteles... desi nu inteleg. De fapt nu ar trebui sa folosesti nimic, nu ar trebui sa incerci sa le spui nimic, fiindca in mod normal nu ar trebui ca aC sa fie stricat, scurgerea de la dus infundata, nu ar trebui sa fie furnici in camera si nici minibarul nu ar trebui sa trosneasca... Si ar trebui ca pilotele sa aiba cearceaf, nu sa ceri tu prin semne. Repet... IN MOD NORMaL... 5 LOW BUDGEt StaRS Revenind la mancare, totul este preparat din cele mai ieftine ingrediente (burgerii si snitelele sunt acelea la pungi mari, congelate, de le gasesti la Metro la 10 lei kilogramul, ei bine, poate exagerez, dar se intelege ideea), toata mancarea este low budget si aproape de expirare. Bauturile din minibar, Pepsi si Mirinda, expirau in iunie 2024, deci mai aveau o luna, ceea ce se simtea. Intr-o seara au facut shaorma, dar lipiile miroseau a acru. Copiii au cules carnea din interior... era magica dupa aproape o saptamana fara carne... Intr-o alta seara aU aVUt peste in sare, niste pesti imensi, cu carnea gustoasa, dar acelasi peste a fost folosit si a doua si a treia zi in diferite salate. Sigur era acelasi... avea o carne inchisa la culoare, intr-o nuanta mov-maronie greu de confundat... iar daca ar fi fost proaspat gatit nu l-ar fi pus in salata. toata pseudo-sunca (ca un soi de parizer) de la micul dejun, care nu se manca fiindca era horror doar cand te uitai la ea, (nu ma mir ca nu manca nimeni), o gaseai la pranz si la cina taiata feliute in salate. Stiu ca se practica refolosirea ingredientelor, dar aici gaseai acelasi ingredient folosit si rasfolosit si 3 zile la rand! SUSHI CRaNtZ CRaNtZ Intr-o seara copiii au zarit niste platouri cu sushi aduse dinspre bucataria principala spre restaurantul de langa piscina, asa ca ne-am asezat undeva in apropierea mesei reci, ca sa PRINDEM si noi sushi. ma asteptam sa fie un singur platou, din fericire au fost mai multe, din nefericire... sushi s-a transferat RaPID de pe platouri in farfurii... insa a ramas acolo INtEPENIt, fiindca era facut cu orez complet nefiert... atat de nefiert incat trosnea in dinti! Mai ceva ca minibarul stricat din camera! :))) M-am uitat din curiozitate... pe toate mesele ramasese... sushi! Pentru cei care nu au fost pe faza in prima seara, cateva bucati din acelasi sushi au fost pe un platou si a doua zi la pranz... SI tOtUSI... Daca veti merge la acest hotel, va recomand inghesuiala de la ora 12 de la restaurantul de pe plaja, unde baga la pranz cativa pui la rotisor (de obicei ii baga prea tarziu la rotisor, asa ca pentru a-i servi fara pericol de salmonela, ulterior ii taie bucati si ii pun pe plita) sau restaurantul micut de la piscina. In restaurantul principal au cateva feluri bune de branza si daca sunteti rapizi prindeti niste rosii cherry. Nu va opreste nimeni sa duceti mancare de la un restaurant la altul si in felul acesta sa incropiti o masa decenta, asa cum am reusit si noi, dupa ce ne-am prins cum stau lucrurile. De asemenea intrebati daca e libera camera standard 3102, e totul functional, fiindca s-au reparat toate cat am stat noi in ea!!! Si nu are furnici! Singurul care nu functioneaza este exact senzorul pentru aC de la usa de la balcon, usa pe care ma tot puneau sa o inchid mai bine... IN RESt... Piscinele nu sunt incalzite, deci in luna mai nu sunt aglomerate :))). Piscina interioara tot rece, jacuzzi din interior intr-o forma ciudata, in care nu te puteai aseza, dar nici nu te tenta sa te asezi fiindca era... rece. La sauna erau cateva persoane. La piscina era curat. Si pustiu. Nu se ofera halate, doar prosoape. Sala de forta parea OK, nu am intrat, la cat am mancat in saptamana petrecuta la hotel, nu era nevoie:))), au fost suficiente plimbarile pana la plaja si inapoi si prin imprejurimi. asternuturile nu le-au schimbat niciodata intr-o saptamana, pe jos nu au aspirat niciodata. Dupa ce am reusit in prima camera sa fac rost de cearceafuri pentru pilote, le-am carat mandra in brate dintr-o camera in alta. am preferat asa decat sa gesticulez din nou 2 ore ca sa obtin alte 2 cearceafuri pentru pilote. La etajul 3 cameristele au facut paturile si au avut timp si de-o lebada din prosoape intr-una din zile, la etajul 5 insa nu au facut paturile niciodata, schimbau prosoapele, alimentau minibarul si aruncau gunoiul. Probabil faceam noi paturile atat de frumos incat nu voiau sa le strice :)))))). Mult, mult plastic!!! In baie totul era in sticle micute de plastic: sampon, gel de dus, balsam de par (cantitatea ajungea pentru o utilizare) din care nu curgea nimic decat daca deformai sticla, deci sigur se aruncau. La bar paiele erau de plastic. Paharele pentru bauturi, fara nicio logica. Primeai aleatoriu pahar de sticla sau de hartie si nu te oprea nimeni sa te duci la piscina cu paharul de sticla (ce mai e un ciob in piscina in ziua de azi!). Din paharele de hartie trebuia sa bei repede fiindca erau atat de subtiri incat dupa 10 minute se pliau in mana pur si simplu. NIGHt SNaCK In ziua cu problema cu scurgerea de la baie ne-a prins ora 23, iar copiii care mancasera cina la 19 au cerut ceva de mancare. Exista NIGHt SNaCK si cu ocazia asta am vazut in ce consta: resturi ramase de la cina! La acest hotel snack inseamna ciorba si tocanitze... sau ar fi trebuit sa insemne, fiindca, desi programul este intre 22.30 si 1.00, la ora 23.30 nu mai erau decat ciorba de iaurt de la cina, o lingura de piure si ceva resturi de sote de legume, tava cu tocanita lipsea cu totul, iar tava cu orez era goala, 2-3 frunze la insula cu salate si... paine. Din fericire aveam niste biscuiti in camera! EU M-aM DESCURCat! In timpul sejurului am interactionat cu mai multi turisti de diverse nationalitati. aceasta interactiune mi-a oferit raspunsul la intrebarea mea principala: de ce acest hotel are un rating atat de bun pe googles Fiindca cel mai probabil majoritatea recenziilor in limba turca sunt false, puse de toate rudele pana la gradul 7 al celor ce au legatura cu hotelul. Se stie, asa fac turcii, se ajuta neconditionat unii pe ceilalti, ceea ce nu e rau, decat atunci cand acest ajutor consta in informatii denaturate care ii induc in eroare pe ceilalti. Si se mai gasesc unii care sunt fericiti ca au gasit tOtUSI ceva sa manance si nu au facut foamea. Cand aud: eu m-am descurcat, am mancat tocanita de pui, n-a fost rea!... mi se face rau. Vii la 5 stele, platesti 800-1000 de euro de persoana in luna mai ca sa te bucuri ca ai gasit, totusi, o tocanitas... despre care nu poti afirma ca a fost delicioasa, ci ca n-a fost rea... No comment! Daca si cei care vor plati dublu in high season vor gandi la fel si vor pune review-uri cu note maxime acestui hotel, managementul va merge in continuare pe aceeasi linie de low budget, fiindca lumea accepta si asa... Daca ar scadea numarul de turisti poate ar intelege si conducerea hotelului ca acest lucru se intampla fiindca au o problema majora la capitolul mancare, care, pe romaneste, EStE DE tOata JENa! Haterii vor spune ca nu mergi in vacanta ca sa te imbuibi. Perfect de acord! Dar oare mergi ca sa alergi sa fii primul la coada, poate asa prinzi o feliuta de somon, o tocanita cu carne de vita, un cartof copt sau un macaron pentru copils Sau stai relaxat, mananci frunze de salata si asculti cum copilul tau cere fiindca vede la altii, dar nu ai cum sa ii dai fiindca... S-a tERMINat. Nici macar cartofi copti nu faceau in cantitate suficienta! Cartofi, das Ce este mai ieftin decat un cartofs Un pahar cu apa de la robinet... am citit un singur review in care cineva spunea ca mancarea este sub orice critica, dar ce te faci cand acest review SE PIERDE intr-o mare de review-uri de 5 steles tinzi sa crezi majoritatea! Si iti iei o mare teapa. Ei uite, mai pun si eu un review cu trista realitate si poate se aduna... si se schimba ceva!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 6, Mancare: 2, Pret: 8

Impresie despre Alanya
Nu am ajuns in orasul Alanya.


9.6/10
Hotel Sunrise Blue Magic Resort, Obzor

Stelian, , 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

totul a fost la superlativ

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

10/10
Grand Hotel Caraiman, Neptun

cosmin, , 15.05.2024

nota 10

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

9.1/10
Hotel Iris, Kassandra Siviri

Marian, , 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Ok

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 10

10/10
Utopia World Hotel, Alanya

Claudiu, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

O vacanță frumoasă

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Alanya
O locație superbă


8.4/10
Hotel Traian, Calimanesti Caciulata

Adela, cuplu, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Mancarea a fost buna si destul de multa

Nu am ce sa reprosez

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 8, Servicii: 7, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 8

Impresie despre Calimanesti Caciulata
Orasul este destul de curat


2.1/10
Hotel Iberostar Laguna Azul, Punta Hicacos

Aurelia, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Privitor la sejurul avut la IBEROStaR LaGUNa aZUL din perioada 4 – 9 Mai 2024 (sase nopti), este necesar sa va aducem spre informare urmatoarele aspecte, care vor fi expuse mai jos, neplacute pentru toti cei prezenti. Vacanta noastra a inceput increzator, cu astepari foarte ridicate, avand in vedere faptul ca este un lant hotelier la nivel mondial (Europa, africa, america), cu recenzii extraordinare si cu un renume pe masura. Din pacate, lucrurile nu au stat deloc asa. Impresia ca exista ceva ce nu este in regula a aparut inca de la intrarea in lobby-ul hotelului. Obisnuiti fiind, de la vizitele anterioare la celelalte hoteluri ale lantului hotelier, cu bauturile reci si gustarile de bun venit, muzica ambientala, personalul amabil care sa-ti faca o primire calduroasa, acestea au lipsit cu desavarsire de cum am sosit. Ne-au fost predate cartelele de acces de la camerele pe care le aveam si ni s-a comunicat sa ne indreptam catre lifturi. Camerele se aflau la nivelul al cincilea, iar lifturile, atat de pe o parte cat si de pe cealalta a cladirii in care eram, nu functionau probabil de ani buni. Nu a existat niciun angajat binevoitor care sa vina sa ne ajute sa ducem bagajele in camera (nici macar cu tips), tipsul era doar pentru indicatii si informatii. Camerele erau mari, cu paturi mari, dar cu asternuturile vizibil folosite si imbacsite, mirosind puternic a mucegai, gandaci pretutindeni in camere, frigiderele din camere erau goale, canapelele si scaunele la fel de imbacsite si imposibil de utilizat. Baile erau fara niciun produs de igiena, prosoape murdare si folosite, fire de par pretutindeni, cazi infundate, zoaie scurse pe toata faianta, cazile si chiuvetele pe care urmau sa le folosim. Restaurantul deplorabil. Incepand de la mancarea mai mult inexistenta si pana la vesela slinoasa si imposibil de folosit. Pestele servit, pe langa faptul ca era extrem de mic si putin, era nespalat si necuratat. Fructele nu erau coapte si erau servite pe platouri sloioase. Mesele erau murdare si nu se curatau nici dupa cei ce serveau masa inainte. Lipsa tacamurilor era o mare problema. ajunsesem sa folosim o lingura toti aflati la masa. Gandacii colcaiau, erau atat pe mancare cat si pe hainele turistilor. am facut un upgrade cu speranta ca vom gasi servicii de calitate daca vom plati suplimentar 14 EUR de persoana pentru sejurul nostru. Lucrurile au stat la fel, nimic schimbat. am constatat ca acel tarif era doar pentru a ne servi mancarea un chelner la masa. Ni s-a comunicat ca acest pachet include si un cadou de bun-venit, pe care l-am solicitat vazand ca nu ne este adus, iar dupa mai multe insistente ne-au fost servite in camera pe o farfurie cateva felii de mezeluri de o calitate indoielnica. Barul din interiorul hotelului servea bauturile in pahare de carton, chiar daca insistam de fiecare data sa ne fie servite in cesti si pahare, stand sa le bem in interior. Personalul extrem de nepoliticos si fara chef de munca. Restaurantele a la carte, chiar daca existau in numar de patru sau cinci, lipseau cu desavarsire, iar posibilitatea de a face o rezervare la ele era inexistenta. Dupa mai multe diligente si reclamatii la receptia hotelului, am gasit in ultima zi o programare la restaurantul japonez, care nu a fost nici pe departe ce ne-am imaginat sau ce cunosteam deja. Barul 24 ore nu functiona 24 ore, iar bautura si mancarea nu se mai servea de la ora 16:00, nu mai existau. Bauturile nu erau nici macar reci de cele mai multe ori sau sarace ca si oferta. Beach bar-ul avea aceeasi situatie, bauturi putine si de cele mai multe ori calde. Singurele lucruri bucuratoare au fost plaja si apa de care am profitat din plin.

Curatenie: 1, Confort: 1, Amplasare: 7, Servicii: 1, Personal: 2, Mancare: 1, Pret: 2

10/10
Constantinos The Great Beach Hotel, Protaras

maricel, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Super vacanta

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Protaras
Foarte linistit


9.7/10
Hotel Malkoc, Orasul Bursa

Gabriela, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

dragut,curat,bine pozitionat

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 10

6.9/10
Long Beach Resort Hurghada, Hurghada

Ana, cuplu, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Raportat calitate preț este acceptabil

Prima cameră pe care ne-au dat-o era horor, mai cu seamă baia.am schimbat-o cu una o idee mai bună.

Curatenie: 5, Confort: 6, Amplasare: 7, Servicii: 7, Personal: 8, Mancare: 7, Pret: 8

10/10
Aqua Paradise Resort, Ravda

Liana, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

totul a fost foarte bine, de la curatenie, ospitalitate si servire. Mancare diversificata, bautura buna, la cafea ne-ar fi placut ceva un pic mai calitativ. am fost 4 familii si toti ne-am simtit minunat. Mi-a placut ca iti asigurau si prosoapele la piscina.

Un singur minus, poate se va lua in considerare ca apa din piscina interioara sa fie un pic mai calda.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Ravda
Foarte aproape de orasul vechi din Nessebar, unde ai ce sa vizitezi si poti achizitiona suveniruri.


9.1/10
Hotel Central, Calimanesti Caciulata

Plesoianu Ana , cuplu, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Satisfăcătoare locația, curat, piscina interioara bună, personalul organizat sa fie totul bine. Mulțumesc pentru sejur!

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Calimanesti Caciulata
Stațiunea este conservata ,nu se schimba nimic, in ultimii trei ani nu am văzut nici o schimbarea in atracția turiștilor, natura insă ne răsfață cu aerul și peisajul ei frumos. Oltul curge trist ,așteptand sa se trezească cineva sa -l facă o atracție turistica.


10/10
Gasthaus Alte Post, Sighisoara

Marie-Jeanne , cuplu, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Recomandam aceasta pensiune, camera in care am fost cazați curata, luminoasa, se schimbau prosoapele zilnic. Micul dejun bogat, variat. Restaurantul bun. Personalul amabil primitori.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

10/10
Hotel Secrets Sunny Beach Resort Ex Riu Palace Adults Only 18, Sunny Beach

mihaela , , 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

totul la superlativ

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

7.6/10
Hotel Central, Calimanesti Caciulata

George, grup de prieteni, 15.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Raport calitate vs pret platit ok

Curatenie: 7, Confort: 7, Amplasare: 9, Servicii: 7, Personal: 7, Mancare: 7, Pret: 9

9.4/10
Jufa Hotel Wien City, Viena

Șerban T, cuplu, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Super curat. Recepție frumoasa și un concept interesant.

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

10/10
Hotel Haydarpasha Palace, Alanya

Mirela, cuplu, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Relaxare din plin

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Alanya
Peisaje foarte frumoase! Un oraș primitor!


9.9/10
Sara s Sons, Baile Herculane

Erika, grup de prieteni, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Primite calduroasa la recepție

Nu este cazul

Curatenie: 9, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Baile Herculane
Centrul imperial in stare jalnica.Exceptie fac 2-3 cladiri.


10/10
HOTEL MOLDAVIA, Slanic Moldova

Silvia , grup de prieteni, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Foarte frumoasa locația și personal deosebit.

nu este cazul

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Slanic Moldova
Aer curat, liniște, relaxare.


9.9/10
Hotel President Business, Baile Felix

Cosmin , , 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Foarte bună.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 9

Impresie despre Baile Felix
Frumos și curat.


9/10
Jasmine Palace Resort Spa, Hurghada

Viorel, grup de prieteni, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Impresionat de organizare , curățenie și servicii

Se insista prea agresiv pt tips

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 9, Servicii: 9, Personal: 9, Mancare: 9, Pret: 9

9.4/10
Ensana Aquahouse Hotel ex. Aquahouse Hotel And Spa, Sf. Constantin Si Elena

IOANA, grup de prieteni, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

AMENAJARISI PISCINE EXTERIOARE DEOSEBIT DE PITORESTI

Curatenie: 10, Confort: 9, Amplasare: 10, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 9, Pret: 9

9.1/10
Hotel Side Aqua Beach, Side

Larisa, grup de prieteni, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Personal amabil

Apă la piscină interioară foarte rece .

Curatenie: 9, Confort: 9, Amplasare: 7, Servicii: 9, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

10/10
Royal Grand Hotel And Spa, Kavarna

Nicu, grup de prieteni, 14.05.2024
Comentariu turist DIRECT BOOKING

Camere spatioase si curate. Mancarea gustoasa si diversificata. Trei saune spatioase in care intrau cel putin 10 persoane. Personalul amabil.

Curatenie: 10, Confort: 10, Amplasare: 10, Servicii: 10, Personal: 10, Mancare: 10, Pret: 10

Impresie despre Kavarna
Foarte aproape de Romania (40 km). Fiind timpul scurt n-am reusit sa-l vizitez. Din masina parea un orasel saracacios. Poate pe timpul verii sa prinda viata datorita turistilor.